Nee, sels in tradysjoniel werom sjen yn Drachtens kafee De Swetser en in machtige oerwinning fan it Fean wiene net de hichtepunten fan ity ôfrûne wykein. Sels it Sinteklaas fieren, snein, net.
As in kosmopolyske metro, riid der no in nije Arriva trein lâns Deinum. De lingte fan it perron, komt foar it earst sûnt de bou ris goed út. De Arriva promo miep hat de folgende foardielen tikt op harren hiemside:
• Instap op perronhoogte: rolstoelgebruikers kunnen straks zelfstandig reizen met treinen van Arriva.
• Multi-functionele ruimtes voor fietsen, kinderwagens
• Ruime bagageruimtes
• Eerste klas-stoelen die ook geschikt zijn voor (minder) validen en mensen die met een rolstoel reizen
• Toiletten die ook voor rolstoelgebruikers geschikt zijn
• Toiletten met gesloten systeem (geen uitwerpselen meer op de rails!)
• Een solide treinconstructie waardoor er minder geluid in en buiten de trein ontstaat. daardoor geluidsarm.
• Hoge veiligheidseisen
Sociale veiligheid:
• Camera’s
• Noodknoppen
• Lage onderhoudskosten
• Minder brandstofverbruik
• Krachtige, moderne trein
• Interieur makkelijker schoon te houden.
Sels fertink ik, as ik wol it leauwe, dat de ferkiezing fan de Ferneamdste Fries (desimber 2004) de Friezen mei in treinnammen oprop, wat ynspiraasje jûn hat:
Dit binne de Fryske nammen wurden fan dizze treinen.
Ik mis eins Anna Maria van Schürman dy't as earste frou (NEE, NET ALLETA JACOBS!), studearre. Sy kaam fan Wiuwert. En dat dit ding no twa kear per oere riid: Dat is it hichtepunt
As in kosmopolyske metro, riid der no in nije Arriva trein lâns Deinum. De lingte fan it perron, komt foar it earst sûnt de bou ris goed út. De Arriva promo miep hat de folgende foardielen tikt op harren hiemside:
• Instap op perronhoogte: rolstoelgebruikers kunnen straks zelfstandig reizen met treinen van Arriva.
• Multi-functionele ruimtes voor fietsen, kinderwagens
• Ruime bagageruimtes
• Eerste klas-stoelen die ook geschikt zijn voor (minder) validen en mensen die met een rolstoel reizen
• Toiletten die ook voor rolstoelgebruikers geschikt zijn
• Toiletten met gesloten systeem (geen uitwerpselen meer op de rails!)
• Een solide treinconstructie waardoor er minder geluid in en buiten de trein ontstaat. daardoor geluidsarm.
• Hoge veiligheidseisen
Sociale veiligheid:
• Camera’s
• Noodknoppen
• Lage onderhoudskosten
• Minder brandstofverbruik
• Krachtige, moderne trein
• Interieur makkelijker schoon te houden.
Sels fertink ik, as ik wol it leauwe, dat de ferkiezing fan de Ferneamdste Fries (desimber 2004) de Friezen mei in treinnammen oprop, wat ynspiraasje jûn hat:
- Nynke van Hichtum
- Jopie Huisman
- M.C. Escher
- Piet Paaltjens
- Abe Lenstra
- Hotze Schuil
- Riemer en Annie
- Foppe de Haan
- Sjoukje Dijkstra
- Fedde Schurer
- Jelle Zijlstra
- Wim Duisenberg
- Willem Barentsz
- Tiny Mulder
- Titus Brandsma
- Eise Eisinga
Ik mis eins Anna Maria van Schürman dy't as earste frou (NEE, NET ALLETA JACOBS!), studearre. Sy kaam fan Wiuwert. En dat dit ding no twa kear per oere riid: Dat is it hichtepunt
Reacties
Een reactie posten